1a Jornada “Compartim experiències professionals” a l’Institut Ronda

El 9 i 10 de març s’ha celebrat la 1a JORNADA “COMPARTIM EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS” a l’Institut  Ronda de Lleida.

El dia 9 es va dedicar als cicles formatius de Grau Superior i el dia 10 al cicles de Grau Mitjà, tots de la família de Serveis Socioculturals i a la Comunitat.

Durant les dues jornades es va realitzar una taula on hi havia representades diferents empreses i entitats del sector social i educatiu. Desprès l’alumnat de 2n curs va orientar i compartir les pròpies experiències professionals amb l’alumnat de 1r curs.

La jornada ha estat valorada molt positivament per totes les parts implicades: ha permès escoltar de primera mà el que valoren les empreses de l’alumnat d’FP dual, així com les pròpies experiències de l’alumnat.