Formació de tutors i tutores d’empresa a l’INS Joan Oró

El divendres 6 d’octubre, a l’Institut Joan Oró de Martorell vam realitzar una sessió de formació als tutors i tutores d’empreses de la zona que col·laboren aquest curs en la formació dual del centre.

Van participar tutors i tutores de Gronpestanka S.L., Manain Elevació S.L., AC Marca Personal Care S.L. i  Remm Guitart (Delegació d’Esparraguera) ……

A més de realitzar la formació necessària per exercir la seva funció de tutors i tutores, aquesta trobada va ser una bona ocasió per reflexionar sobre la importància de la formació dual tant pel nostre alumnat com per les empreses i buscar noves vies per incrementar la interrelació del nostre centre amb les empreses de la zona.

Aquest curs hem habilitat als tutors i tutores de 18 empreses que participen per primer cop a la formació dual i que amplien molt les possibilitats dels nostres estudiants per començar la seva experiència al món de l’empresa.

Agraïm tant a les empreses que van participar com a totes aquelles que participen en la formació dual del nostre centre la seva implicació i col·laboració per donar aquesta oportunitat a l’alumnat i fer que la modalitat dual creixi any rere any a l’Institut Joan Oró.