Fira apropa’t a l’FP 2020 a Sabadell

Apropa’t a l’FP arriba a la 4a edició amb una oferta reforçada i integrada de formació professional i novetats al servei d’orientació.

Apropa’t a l’FP escalfa motors i es prepara per acollir en un únic espai tota l’oferta en formació professional inicial, adaptada i ocupacional, amb un total de 119 cicles formatius i certificats de professionalitat.

Del 26 al 29 de febrer, al recinte de la Fira Sabadell, tindrà lloc aquesta important cita de l’àmbit educatiu i ocupacional, amb la voluntat de continuar creixent com a esdeveniment de referència en l’àmbit de l’FP, comptant amb els diversos agents de la formació i de l’orientació: administracions, centres educatius i de formació agents socials i empresarials.

Apropa’t a l’FP inclourà:

• Xerrades per a sectors professionals que agrupen més d’una vintena de famílies professionals i uns 80 cicles formatius associats.
  • Tallers i conferències d’interès general.
  • Un espai d’exposició amb projectes i activitats interactives proposades pels centres de formació i les empreses representades per PIMEC –amb la presència dels centres tecnològics Eurecat i Leitat–i les empreses que participen en la formació dual amb els centres educatius.
  • La formació professional dual a l’empresa al voltant de la campanya “174 graus de futur”, promoguda pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que com a novetat també tindrà un espai propi a la fira d’enguany.

Precisament sobre la proposta de divulgació de l’FP dual, el regidor d’Educació, Manuel Robles, ha comentat que “aquesta aposta formativa té un gran interès per l’empresa i també pel mateix alumne, ja que li permet obtenir 10 mesos d’experiència al seu currículum amb el cicle formatiu“.

L’FP dual és una fórmula de cicle de dos anys mitjançant el qual l’alumne estudia durant el primer any i treballa en una empresa el segon, sense deixar d’estar en contacte amb el centre educatiu.

Els horaris d’obertura de la Fira seran:

• Dimecres 26 i dijous 27 de 8.45 a 14 h
  • Divendres 28 de 8.45 a 14.30 h i de 16 a 19.30 h
  • Dissabte 29 de 10.30 a 13.30 h

Podeu trobar més informació en aquest enllaç

Us esperem!