Estem al Concurs de la Campanya per Impulsar l’FP Dual!

Gràcies a la iniciativa de la Fundació Bankia per la Formació Professional Dual i la Generalitat de Catalunya amb l’Equip de Coordinació d’FP Dual, els alumnes de segon del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de l’Institut Joan Oró de Martorell han pogut treballar en una nova campanya promocional per impulsar la Formació Dual en aquest cicle.

Aquesta modalitat serà implantada en aquest cicle per als pròxims alumnes de Màrqueting el següent curs 2020-2021. Recordem que les inscripcions seran els dies que s’establiran més endavant a la pàgina web del centre i també es realitzarà la Jornada de Portes Obertes per poder visitar el centre i poder participar en una petita presentació d’aquest.