Estada formativa i contacte amb l’escola “Lycée Pierre Mendés” a Contrexéville (France)

Des de aquest passat 17 de març, el coordinador de Formació Professional dual de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, es troba realitzant una formació a l’Hotel Cosmos de la població francesa de Contrexéville.

Aprofitant el contacte amb la direcció de l’hotel hem establert relació amb l’Escola d’Hoteleria de la regió amb qui contactarem per poder realitzar mobilitat i en un futur intentar realitzar la Formació Professional dual Internacional amb l’Hotel Cosmos a l’esmentada localitat.

Tant el centre com l’hotel han estat molt receptius i segur que d’aquesta trobada sorgiran bones aliances futures.