DECATHLON SANT BOI, VISITA A L’INSTITUT MARIANAO

El passat 21 d’Abril vam rebre la visita de Decathlon Sant Boi a l’Institut Marianao.

Els tutors d’empresa Sandra i Raico de Decathlon van fer xerrades als dos grups de primer de grau mitjà d’activitats comercials. Van presentar la imatge corporativa i els valors d’empresa que defineixen a Decathlon i van contestar els dubtes que les i els alumnes van voler fer sobre la possibilitat de fer la Dual pròximament a les seves instal·lacions de Sant Boi.

Van ser més de dues hores de profitosa interacció entre alumnes i empresa amb el punt de mira posat en la Dual d’activitats comercials. Tots desitgem que aquesta col·laboració es pugui dur a terme en el futur.

Moltes gràcies a Decathlon Sant Boi per comptar amb nosaltres!