Conveni dual amb l’empresa HOY VOY A CONDUCIR, S.L

S’ha formalitzat el primer conveni dual amb l’empresa HOY VOY A CONDUCIR, S.L. en el Cicle Formatiu de Grau Superior Formació per a la Mobilitat Segura i Sostenible. L’empresa ha apostat per un contracte per a la formació en alternança.

L’Elisabet Martínez (Directora RRHH i Laboral), la Begoña Valle (Directora Qualitat i Investigació) i en Borja Hernanz (Director Hoy-voy Sant Antoni) ens van ensenyar les instal·lacions de l’oficina central al carrer Pujades i de l’autoescola de la Plaça Narcís Oller de Barcelona.

Celebrem la implicació i el compromís de les autoescoles de l’empresa HOY VOY A CONDUCIR, S.L. amb la formació dual.

Sònia Cuesta

Responsable Empresa FP