Art gastronòmic

L’Escola d’Hoteleria del Pallars, dins el marc del programa AraArt de l’Institut Hug Roger III ha proposat una col·laboració ben interessant per posar valor a l’art a a la cuina.

La finalitat del programa AraArt és fomentar i posar en valor projectes artístics de l’institut i des de l’Escola d’Hoteleria del Pallars s’ha proposat una jornada on ens ha visitat Judit Comes de FrutArt. Ens ha fet una demostració de la talla de fruites excepcional, i tant l’alumnat d’FP dual de l’Escola d’Hoteleria com l’alumnat de 2on d’ESO de l’institut, han pogut intercanviar preguntes i dubtes referents a la seva trajectòria professional, i l’experiència de ser una artista de la gastronomia.

Ha estat un veritable plaer i molt satisfactori, tant per part de l’alumnat, del professorat i de la gran professional que ha conduit la sessió.

Les imatges més representatives han estat publicades a les xarxes socials de l’Institut Hug Roger III  i de l’Escola d’Hoteleria del Pallars.