Acte educatiu sobre l’FP DUAL. Empoderem la formació professional.

Aquest dimarts dia 20 al teatre municipal de Lloret de Mar, l’Institut Rocagrossa ha organitzat una activitat educativa i de difusió de l’FP DUAL, on s’han tractat tres objectius clars:

✅ Donar a conèixer l’FP DUAL

✅ Incentivar l’emprenedoria de l’alumnat

✅ Parlar de l’afectació de la Covid-19 al sector empresarial a l’esport

Han assistit empreses vinculades a l’activitat física i l’esport, així com hotels de la província de Girona, per continuar generant un vincle entre empresa, el nostre alumnat i el centre educatiu, i amb això adequar la formació a les necessitats de les empreses.

Hem pogut gaudir de 4 ponents magnífics, que són excel.lents referents. Agraïm el suport de l’Ajuntament de Lloret, Nova Radio Lloret i a l’Institut Coll i Rodés.