ACTE D’INICI DE LA FORMACIÓ DUAL A LA BOTIGA IKEA SABADEL

El passat 7 de juny es va fer l’acte d’inauguració de la primera promoció d’estudiants 2021-23 en FP dual a la botiga Ikea de Sabadell.

En aquest projecte han participat un total de 21 alumnes dels següents instituts: Institut Escola Industrial de Sabadell; Institut Montserrat Roig de Terrassa; Institut Agustí Serra i Fontanet de Sabadell; Institut de Badia del Vallès; Institut Jaume Mimó de Cerdanyola; Institut d’FP Sant Cugat i Institut Estela Ibèrica de Santa Perpètua de Mogoda.

Aquesta primera promoció ha implicat a les següents famílies professionals: Administració i Gestió; Comerç i Màrqueting; Fusta, Moble i Suro. S’han fet acords per 8 perfils professionals diferents.

Agraïm la col·laboració i el compromís de totes les persones que han fet possible engegar aquest projecte: Coordinadors/coordinadores de centre, tutors i tutores de centres, prospectors/res, coordinador territorial i a tot l’equip del departament  “People & Culture Sabadell“, d’IKEA SABADELL. I com no, a tot l’alumnat que ha participat!!!!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible. Endavant amb l’ FP dual !!!!!!