Acte 12 de març: Empoderem la Formació Professional

L’Institut Rocagrossa som un centre de referència a Catalunya en la formació per a l’exercici de les professions de l’esport. Oferim cicles relacionats amb les activitats físiques, els esports i l’animació socioesportiva. El proper dijous, dia 12 de març, a l’Hotel Evenia Olympic Resort de Lloret de Mar, hem organitzat un acte on tractarem un objectiu clar: donar a conèixer l’FP Dual.

La formació en alternança i dual combina l’aprenentatge en una empresa amb la formació acadèmica, augmentant la col·laboració entre els centres de formació professional i les empreses, en el procés formatiu dels alumnes. A Catalunya es vol prioritzar aquest model educatiu en que l’empresa assumeix responsabilitats de formació i així adapta aquesta a les seves necessitats amb l’objectiu final de millorar l’educació rebuda i fer-la més útil al sistema productiu, millorant així l’ocupabilitat dels joves.

Us adjuntem el díptic amb els horaris de l’acte. La jornada s’iniciarà a les 9h del matí i finalitzarà a les 14h. En aquest acte estan convidades totes les empreses vinculades a l’activitat física i l’esport, així com els hotels de la província de Girona, per continuar generant un vincle entre empresa, el nostre alumnat i el centre educatiu.

També pot assistir qualsevol docent que estigui interessat en rebre informació sobre els temes de la jornada.

Enllaç d’inscripció:

Contactarem des de l’INS Rocagrossa amb les persones interessades

Moltes gràcies

Empoderem la formació professional (3) (1)