2n Saló dels oficis i les professions al Baix Empordà

Els dies 29 de febrer i 1 de març ha tingut lloc el segon Saló dels oficis i les professions a l’Espai Cultural La Bòbila de Palafrugell, organitzat pel Consell Comarcal del Baix Empordà juntament amb l’agrupació de centres que ofereixen Formació Professional a la comarca, FP Baix Empordà, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palafrugell i la Cambra de Comerç de Palamós.

L’objectiu d’aquest esdeveniment és dignificar la formació professional a la comarca i la recuperació dels oficis, informar i inspirar les persones joves i la ciutadania en general pel que fa a les necessitats del mercat de treball a la comarca, exposar diferents camins professionals a escollir i conèixer l’oferta de formació professional i certificats de professionalitat de la comarca del Baix Empordà. A banda dels centres que ofereixen formació i/o projectes formatius (FP dual), amb la representació de 21 famílies professionals, ha ofert espais d’assessorament i xerrades i tallers simultanis referents als oficis i les professions.

Ha comptat amb l’assistència de més de 2000 persones, entre elles alumnes de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius de la comarca, així com d’altres persones interessades.

En marxa el segon Saló dels Oficis i les Professions del Baix Empordà a Palafrugell