1rs PREMIS IMPULS A L’EMPRENEDORIA DE L’INS. ST. FELIU DE GUÍXOLS

El passat dijous 11 de novembre es va fer el lliurament dels premis  del 1r concurs impuls a l’emprenedoria de l’Institut St. Feliu de Guíxols, amb més de 125 assistents.

Amb aquest concurs l’Institut St. Feliu de Guíxols premiava als millors projectes emprenedors realitzats per alumnes o exalumnes dels diferents cicles formatius que s’imparteixen en el centre.

La dotació econòmica fou de 600€ per projecte guanyador de cada CF. Un total de 4.800€ amb vals per bescanviar en els comerços locals del municipi.

És una iniciativa del director de l’Institut, Sr. Xavi Rio, per tal de motivar a l’alumnat, promoure el comerç local i crear sinergies amb les empreses del municipi per impulsar la Dual.

Fou un acte amb l’assistència de l’Alcalde de St. Feliu de Guíxols, regidors dels ajuntaments de St. Feliu de Guíxols, Castell Platja d’Aro i S’agaró i de Sta. Cristina d’Aro així com representants de la Cambra de Comerç de St. Feliu de Guíxols, Associació de comerciants de St. Feliu, associació d’empresaris de Castell Platja d’Aro i S’Agaró i empresaris dels 3 municipis. L’acte es va cobrir tant per TV Costa Brava com per Ràdio Platja d’Aro.

A la finalització de l’entrega es va oferir, per les diferents autoritats, un aperitiu on es va poder acordar col·laboracions futures.

Davant l’èxit d’aquesta primera edició la direcció de l’institut afirma que hi haurà continuïtat i l’any vinent es celebrarà la segona edició en un espai més gran per poder donar cabuda a la demanda.