1a Jornada Speed Job Dating de l’Institut de Terrassa

L’institut de Terrassa, el dijous dia 22 de febrer va celebrar la 1a Jornada Speed Job Dating al centre cívic de Sant Pere. Una jornada d’entrenament d’entrevistes ràpides adreçada principalment a l’alumnat de 1r de Cicles Formatius de Grau Superior de les famílies de Química, Administració i Electrònica.

Les empreses col·laboradores en l’FP dual van ser: Almirall, Moehs, Jovi, Kern Pharma i Cirsa. Aquestes, conjuntament amb alumnat de 2n curs d’Administració i Finances del mateix institut, van fer la roda d’entrevistes curtes durant més de dues hores.

Durant la jornada vam poder gaudir de l’excel·lent càtering preparat per l’alumnat d’Hostaleria de l’institut Cavall Bernat.