1a Fira d’Empreses a l’Institut Joan Oró de Martorell

El passat dimarts 20 de febrer, l’Institut Joan Oró va celebrar la:

1a edició de la Fira d’Empreses a Martorell.

Es tracta d’una sessió de networking en la qual l’alumnat de primer curs dels diferents cicles duals del centre han pogut contactar amb les empreses que col·laboren en aquesta formació dual.

Han participat una quinzena d’empreses de la comarca que han instal·lat el seu stand al Centre de Promoció Econòmica de la localitat que ens ha obert les seves portes per dur a terme la jornada.

Els i les estudiants han pogut intercanviar impressions i resoldre dubtes sobre les funcions que podrien desenvolupar a cadascuna d’aquestes empreses durant les formacions duals.

Ha estat una bona oportunitat per apropar el món empresarial als i les estudiants, en molts casos per primer cop.