I Jornada FP Dual Institut Can Vilumara

El passat 21 d’abril va tenir lloc la I JORNADA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL a l’Institut Can Vilumara de L’Hospitalet de Llobregat, desprès de varis cursos de trajectòria al nostre centre d’aquesta modalitat de formació professional.

La jornada “APOSTA PER L’FPDUAL” es va realitzar amb l’objectiu de crear un espai de diàleg des de tots els agents implicats, per enfortir vincles i  crear sinèrgies amb impacte positiu en l’alumnat i les entitats col·laboradores. Vàrem parlar dels projectes realitzats conjuntament entre l’alumnat de dual i les empreses on fan la seva estada. 

Ha estat un plaer sentir les diferents veus i punts de vista d’una experiència vital, educativa i professional ben valorada per totes les parts, explicant-nos com es van superar les dificultats treballant en equip.

De manera informal, en un espai de coworking totes les protagonistes que fan possible l’FP dual: alumnes, empresàries i tutores d’empresa, hem compartit vivències, neguits i propostes de futur.

A més a més, les responsables de l’institut, la representat de l’Ajuntament de l’Hospitalet i les entitats convidades vam participar  del lliurament de diplomes de graduació de l’alumnat d’FP dual dels dos cursos anteriors, acte que encara no s’havia portat a terme per la pandèmia.

Us passem un seguit de fotografies de l’acte: 

                     

2 comentaris

  1. Equip FPdual

    Generalment, els requisits de matrícula pels Cicles Formatius en modalitat dual són els mateixos que per aquests cicles en la modalitat ordinària. Encara que cada centre educatiu estableix un marc de referència en relació amb la gestió de la formació professional en alternança dual.
    El millor és que adrecis aquesta consulta al centre educatiu en el qual et vols matricular, et deixem l’enllaç a la web de l’Institut Can Vilumara: https://agora.xtec.cat/inscanvilumara/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>