Ús d’eines tecnològiques pel seguiment de l’alumnat a l’FP Dual

Benvolguts/des,

Des de l’Institut Agustí Serra, i concretament dins del CFGS d’ensenyament i animació socioesportiva es presenta un article publicat a la Revista Practicum relacionat amb el seguiment de l’alumnat a l’FP dual i l’ús de les noves tecnologies ja sigui a partir de les possibilitats de Google G suite (hangouts, classroom…) com d’altres eines (watsapp, qbid…).

Pretén ser només una mostra de les múltiples possibilitats diverses de seguiment a partir de diferents canals per tal de poder fer un seguiment més precís i global.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Disponible a:

EINES TECNOLÒGIQUES PEL SEGUIMENT DE L’ALUMNAT A L’FP DUAL