TRETS D’IDENTITAT

  • L’escola considera la llengua com eix transversal, present a totes les àrees. A través del llenguatge es construeix el coneixement. La conversa és la base de tot procés d’aprenentatge. L’alumnat aprèn cooperant, interactuant amb el guiatge del mestre.
  • L’aprenentatge plurilingüe (català, castellà i anglès) pretén que els infants respectin la diversitat cultural com a font de riquesa.
  • Fomenta l’aprenentatge de tots els infants d’acord amb les seves capacitats, dóna valor a  la singularitat de cada nen/a i posa l’ èmfasi en la riquesa personal per assolir l’èxit educatiu. Ofereix un marc ampli i flexible de treball que permet  oferir els recursos segons les diferents necessitats dels infants dins el marc de l’escola inclusiva.
  • Promou la formació de ciutadans actius i crítics per a la societat actual i de futur. L’alumnat aprèn a partir de reptes, preguntes, experimentació i dels seus interessos.
  • Basa l’educació en la confiança i col·laboració mútues entre escola i família.