PILARS PEDAGÒGICS

  • L’infant és el centre de l’aprenentatge per tal que desenvolupi les seves capacitats i esdevingui competent i feliç.
  • L’escola ofereix diferents escenaris de treball i de joc funcionals i que potencien l’autoestima per tal que tots els nens i nenes puguin desenvolupar-se d’acord amb les seves habilitats dins del marc de l’escola inclusiva.
  • L’ús de la conversa entre els infants i els mestres perquè l’aprenentatge sigui un procés de desenvolupament social, personal i possibiliti la transferència dels coneixements.
  • El mestre guia l’aprenentatge que promou amb convicció el creixement dels infants potenciant les seves emocions i autoestima.
  • L’aprenentatge funcional de la llengua. S’aprenen les tres llengües a les activitats de Llengua, Matemàtiques i Medi. El català és la llengua vehicular de l’escola.
  • La conversa és el motor d’aprenentatge i actua com a pont en l’escriptura.
  • L’avaluació com eina que ajuda a progressar en els diferents aprenentatges (coneixements, emocions, processos, etc.).
  • L’ús de diferents llenguatges (musical, corporal i plàstic) per expressar i representar experiències, significats, emocions i pensaments.
  • Les noves tecnologies s’integren de forma funcional i transversal com a eina d’aprenentatge i comunicació.