Vine i gaudeix de l’exposició ‘”Viva la vida”, del dolor a l’art’

• La mostra, realitzada per l’alumnat de 2n d’ESO de l’IE Els Tres Pins, es podrà visitar fins al 9 de gener a l’espai de l’Àrea 51

Quin missatge volia transmetre la Frida amb les seves obres? Quins sentiments i emocions evoquen? L’art entès com una potent eina per reflexionar, per comunicar, per créixer, per expressar i per traslladar missatges carregats de força a la societat. Ens acompanyeu en aquesta exposició?

Les persones assistents podran gaudir de deu recreacions d’obres de la pintora Frida Kahlo en una iniciativa emmarcada en l’assignatura d’STEAM, un projecte que combina les arts plàstiques amb la física i la química.

Durant el procés de creació, els/les joves han hagut de fer una recerca sobre l’artista mexicana, una tria de l’obra, i també dissenyar i realitzar la recreació final, que és el que es pot visitar a l’exposició. Un altre aspecte a destacar de les recreacions ha estat l’ús de pigments elaborats per l’alumnat a partir de la recerca i l’experimentació amb diferents materials, tenint en compte elements d’origen vegetal o mineral, entre d’altres.