Viatge a la Prehistòria amb l’alumnat de Cicle Mitjà

• Les noies i els nois tutoritzats per la Roser i la Gemma van fer una excursió a les Coves del Toll.

En aquesta sortida, que va tenir lloc el l’alumnat va poder descobrir les coves i esbrinar com vivien els nostres avantpassats prehistòrics. A més, també van crear una eina prehistòrica, un brunzidor, que ens van ensenyar que servia per comunicar-se.

Va ser una sortida molt enriquidora. L’alumnat podrà aplicar tot el que ha après al projecte que fan intercicle a l’IE Els Tres Pins!

Les coves del Toll
Les activitats de l’oferta didàctica que es proposa des de les coves del Toll s’emmarquen dins els diversos àmbits que es poden tractar tant al Museu de Moià com al mateix Parc Prehistòric de les Coves del Toll. La visita guiada a la cova s’articula com l’eix principal de l’activitat, complementant-se amb algun dels diversos tallers previstos. És així com es permet a l’alumnat apropar-se a aquests espais a través de la prehistòria, la natura, la geologia o la història. Per a més informació, podeu consultar https://covesdeltoll.com.

Famílies de 3r: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

Famílies de 4t: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.