Espectacular actuació de l’alumnat al Certamen de Lectura en Veu Alta

• En Guillem i la Martina, de 4t i 6è de Primària, la Noa, de 1r d’ESO, i l’Ezequiel, la Mireia i la Gina, de 3r d’ESO, ho broden en la seva posada en escena.

Paper brillant dels sis nois i noies que han representat l’IE Els Tres Pins en les semifinals territorials del Certamen de Lectura en Veu Alta. Tota la comunitat educativa se sent molt orgullosa després de veure com l’alumnat de Vallromanes ha fet una lectura dramatitzada impressionant en un acte celebrat a l’Institut Torre de Malla, de Parets del Vallès.

La Noa, alumna de 1r d’ESO, competia en la categoria de Corsaris, dirigida tant a alumnes de 1r com de 2n d’ESO del territori. I, en el seu torn, ha acabat imposant-se en la semifinal després d’una meravellosa lectura. D’aquesta manera, la Noa haurà de participar en la Final territorial que tindrà lloc a finals del mes d’abril.

Per la seva part, l’Ezequiel, la Mireia i la Gina, tres joves de 3r d’ESO, han dut a terme una lectura conjunta extraordinària del llibre ‘Nascuts per ser breus’. I, en el seu cas, també han acabat guanyant en la categoria de Tropa de Corsaris i s’han classificat per a la gran final. Quina complicitat i quina sensació increïble hem viscut!

A més, per primera vegada l’IE Els Tres Pins s’ha presentat també en les categories dels Grumets verds i Grumets vermells, dirigides a l’alumnat de 3r a 6è de Primària. En Guillem, de 4t, i la Martina, de 6è, ho han fet genial dalt de l’escenari. La dicció, el ritme i la interpretació del text que han llegit ha estat formidable i només podem tenir paraules d’elogi en relació amb la seva excel·lent participació. Felicitats també pel vostre paper!

El Certamen

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya tenen un acord de col·laboració per a la coorganització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta. Aquest acord neix de l’interès d’ambdues entitats per la promoció de la lectura i estem convençuts que la col·laboració permet que el Certamen segueixi creixent en quantitat i en qualitat.

A continuació, podeu veure les actuacions de les participants: