Una tècnica d’Educació Infantil en pràctiques a l’IE Els Tres Pins

• L’Institut Escola de Vallromanes es va estrenar el curs passat a l’hora d’acollir professors/es en pràctiques.

L’IE Els Tres Pins acull aquests mesos la Sara, alumna en pràctiques del Cicle Formatiu de Grau Superior de tècnic en Educació Infantil (TEI), de l’Ins Gallecs de Mollet del Vallès.

Està realitzant la seva estada de pràctiques al curs d’I5, amb la Laia com a tutora. Ens acompanya des de l’octubre i fins al pròxim mes d’abril.

La Sara ha volgut compartir amb les nenes i els nens de l’aula tot el que ha viscut l’Ari, la mascota de la seva classe de futurs TEIS i mestres. Esperem que estigui gaudint i aprenent moltíssim durant la seva experiència a Vallromanes!

Més informació sobre els Centres Formadors
Els Centres Formadors són centres educatius sostinguts amb fons públics que acullen estudiants dels pràcticums dels graus i màsters universitaris. Constitueixen un entorn d’aprenentatge, on la reflexió pedagògica compartida, el treball en equip, l’aprenentatge competencial centrat en l’estudiant, l’acció tutorial i orientadora, i la implicació amb l’entorn són elements clau per promoure la identitat docent basada en un model de professorat competent i compromès amb l’èxit educatiu per a tot l’alumnat. Per a més detalls, podeu consultar aquest enllaç.