Una mica d’història per aprendre durant el pont!

• El jovent treballa de manera grupal i col·laborativa les competències d’àmbit històric.

A l’assignatura de Ciències Socials, l’alumnat de 2n d’ESO ha estat treballant en grups diferents aspectes de l’alta edat mitjana.

Cada grup ha aprofundit al voltant d’algun tema i ho ha hagut d’explicar a la resta de companys i companyes, fent un aprenentatge compartit molt interessant.

Després d’un treball de cerca d’informació, havien de fer un lliurament en format audiovisual, escollint ells la posada en escena. Compartim amb vosaltres un breu fragment d’aquests treballs!