Taller per reconèixer les emocions i reforçar l’autoestima a 6è de Primària

• Les emocions en el camí cap a la secundària, una sessió dirigida a l’alumnat més gran de Cicle Superior.

Aquest dimecres 17 de maig ha tingut lloc el taller d’Educació per a la Salut, proposat per la Diputació de Barcelona, per tal de treballar el benestar emocional de l’alumnat.

Durant la sessió, els nois i les noies han treballat el fet de reconèixer les pròpies emocions i reforçar l’autoestima pels canvis que vindran a partir del curs vinent, quan hagin d’afrontar un canvi d’etapa educativa en una etapa complexa com és l’adolescència.