Sant Mateu, entorn idíl·lic per als nens i les nenes de 5è de Primària

• L’alumnat de Cicle Superior participa en el programa ‘Viu el parc’ de la Diputació de Barcelona.

Començar la setmana amb una excursió sempre és engrescador i motiu de felicitat. I així ho han pogut viure els/les alumnes de 5è de Primària, que han passat el dilluns a Sant Mateu, al parc de la Serralada Litoral, i han pogut gaudir de l’entorn natural i veure diversos animals, com cavalls.

Durant el matí, l’alumnat vallromaní ha visitat l’ermita i les vinyes del voltant, i ha realitzat diversos jocs d’investigació i Land Art al bosc. El vessant creatiu, doncs, ha confluït amb la natura amb creacions molt imaginatives.

El programa ‘Viu el parc’
Aquesta sortida estava emmarcada en el programa ‘Viu el parc’, organitzat per la Gerència de Serveis d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona. Aquesta iniciativa acosta la cultura i la part lúdica als espais naturals a través d’activitats plàstiques, escèniques, musicals, literàries, folklòriques i de difusió del patrimoni natural i cultural. Per a més informació, podeu consultar el web https://parcs.diba.cat.