Bonica activitat cultural per a l’alumnat de l’etapa Infantil

• Els infants d’I3, I4 i I5 gaudeixen d’un espectacle teatral al Casal de Vallromanes.

Dimecres de teatre i cultura per a l’alumnat més petit de l’IE Els Tres Pins. Els nens i les nenes de l’etapa Infantil han gaudit d’un esplèndid muntatge basat en “El Conillet que volia pa de pessic” i les poesies de l’autor Ramon Besora.

En un espectacle de titelles i música en directe que ha tingut lloc al Casal de Vallromanes, l’escenografia i la interpretació estaven pensades per captar l’atenció i l’interès dels més menuts i menudes, per gaudir plegats en una clariana de bosc plena de vida, música i un text rimat ple de color.

Un projecte genial de la Fundació Miquel Martí Pol i Cacauet Teatre. Per a més informació, podeu consultar https://cacauet.net.