Matí al·lucinant a Secundària amb esport i piscina!

• En una jornada carregada de convivència i bon ambient, L’alumnat de Secundària va gaudir d’una jornada esportiva excitant.

Després de la sessió del dimecres promoguda a Primària, aquest dijous 15 de juny va arribar el torn de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’IE Els Tres Pins, que també va viure un matí intens d’activitat física: futbol, pàdel, tennis, dodgeball, voleibol i pitxi! I després… Bany divertidíssim i més que merescut a la piscina municipal de Vallromanes!

Alumnes i docents van viure una jornada esplèndida en què la cohesió i les rialles van ser les grans protagonistes. Esport, piscina i moments inoblidables en un dia meravellós! Genial!