Les noies i els nois de 6è, de ruta modernista per Barcelona!

• Escrit realitzat per l’alumnat de Rio 2016 (6è de Primària) de l’excursió del 16 de gener:

L’alumnat de 6è vam anar a Barcelona per fer un itinerari guiat on vam descobrir diferents edificis modernistes. Els tres arquitectes que vam treballar van ser Gaudí, Domènech i Montaner, i Puig i Cadafalch. Durant el recorregut vam poder veure diferents edificis: la casa Milà, la casa Batlló, els quatre gats, la casa Ametller, la casa Lleó i Morera, el Palau de la Música… La sortida va ser molt enriquidora i ens van impressionar els detalls de les façanes i les històries de cada edifici.

A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.