L’alumnat d’I4 i I5 viu dies d’aventures i emocions al Castell de Fluvià

• Les nenes i els nens de Vallromanes van gaudir d’un entorn idíl·lic en la casa de colònies.

Meravelloses colònies d’I4 i I5 al Castell de Fluvià, on els infants vallromanins van poder connectar amb la natura i viure moltes aventures amb dues monitores genials, la Garota i la Galeta.

Amb la seva ajuda i acompanyament, els/les alumnes van muntar en poni, van superar reptes d’equilibri, van fer d’exploradors, van giravoltar al voltant d’un tronc, van lliscar dins d’un bidó i van aprendre tot d’aspectes nous vinculats a la natura.

El Castell de Fluvià està situat al bell mig del Parc Natural del Montseny, al costat de Sant Esteve de Palautordera, i va esdevenir un emplaçament únic per gaudir d’activitats esportives i excursions.

A més, l’alumnat d’Infantil va fer estada en una casa forta documentada des de 1154 i registrada com a patrimoni de bé artístic nacional (BCIN).

Famílies d’I4: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

Famílies d’I5: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.