El professorat de l’IE Els Tres Pins comença una formació del model DUA

• Mestres i professors/es de l’IE Els Tres Pins donen el tret de sortida a un curs que els permetrà avançar en la seva tasca docent.

El nou currículum i la diversitat de l’alumnat que tenim a les aules ens fa replantejar com afrontem la inclusió a l’aula i el treball competencial, per això iniciem una formació de 30 hores per atendre més i millor els infants i joves de Vallromanes.

El Centre de Recursos Pedagògics (CRP – Montmeló) del Vallès Oriental col·labora amb tres sessions i l’AFA IE Els Tres Pins, a qui traslladem el nostre agraïment, finança les set sessions restants per tal que mestres i docents puguin completar aquesta formació.

Andy Morodo, doctor en psicologia de l’educació i expert en la millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge, és l’encarregat d’impartir les sessions. Els objectius del curs són els següents:

• Comprendre el DUA per atendre l’alumnat de manera més inclusiva i equitativa.
  • Com afrontar l’avaluació per competències.
  • Conèixer estratègies per aplicar el DUA.