Diversió i natura al Parc del Falgar i la Verneda!

• L’alumnat de 3r de Primària va visitar aquest espai natural situat a les Franqueses del Vallès el passat dijous 23 de març.

Nova sortida per als nens i les nenes de Cicle Mitjà. En aquesta ocasió, es van desplaçar al Parc del Falgar i la Verneda, situat a les Franqueses del Vallès, on van poder estudiar i descobrir la fauna i vegetació al voltant del riu Congost i també de l’entorn del parc. A més, al parc hi ha una zona de jocs i l’alumnat va poder gaudir de temps lliure per jugar i divertir-se. Va ser una jornada genial!

Més informació d’aquest espai natural
El Parc del Falgar i la Verneda forma part de la Xarxa Natura 2000 i, per tant, s’hi ha desenvolupat un projecte de restauració paisatgística i de conservació i de protecció de la natura. Es tracta d’un espai d’interès natural de 171.000 m2 que forma part de la Xarxa Natura 2000. Està dividit en tres zones connectades i ben diferenciades. A la part nord es troba la zona d’activitat mínima i d’alta concentració de flora i fauna. Al sud es concentren les zones lúdiques i de descans com la zona infantil i l’àrea de pícnic.