Dies de xerrades i molts aprenentatges per al jovent de 2n i 3r d’ESO

• L’alumnat més gran del centre continua gaudint d’espais de reflexió a través de diverses dinàmiques grupals.

La setmana passada va tenir lloc la sessió sobre ciberassetjament i defensa digital, mentre que aquest dilluns han tingut lloc dues noves propostes: a 2n d’ESO s’ha parlat, reflexionat i debatut sobre alcohol i begudes energètiques, mentre que l’alumnat més gran del centre ha aprofundit sobre les conseqüències i riscos del consum de cànnabis.

Tot això, a més, a través d’unes sessions molt actives en què l’alumnat ha pogut manifestar els seus dubtes i les seves inquietuds entorn d’aquests temes. Són, sens dubte, aspectes delicats d’abordar, però des de l’IE Els Tres Pins continuem apostant fermament per aquests tallers de conscienciació en una etapa tan complexa com l’adolescència. Les sessions, a més, estaven emmarcades en el Pla de prevenció en el consum de drogues i pantalles, una proposta que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona

Més informació d’aquesta activitat d’educació per a la salut
La Mancomunitat del Galzeran, amb el suport de la Diputació de Barcelona, va decidir unificar esforços per elaborar un Pla de Prevenció en el Consum de Drogues i Pantalles d’àmbit supramunicipal anomenat CRÍTIC per tal que esdevingués una eina de referència. Per a més informació, podeu consultar el web https://serveicritic.wordpress.com.