Dies increïbles d’activitats aquàtiques per tancar una etapa de vida!

• L’alumnat de 6è de Primària s’ha desplaçat a Lloret de Mar per viure unes colònies inoblidables.

Mar, diversió i molta cohesió per tancar l’Educació Primària. Els nois i les noies de 6è posen punt final a una etapa educativa amb una sortida meravellosa en què han pogut compartir moments màgics i especials. Durant tres dies esplèndids, les colònies nàutiques a Cala Canyelles han esdevingut una experiència brutal per a aquests/es alumnes que es troben en el camí a Secundària.

El primer dia, malgrat el temps inestable, van començar la sortida fent diverses proves d’aigua i, ja a la tarda, van anar a la platja i es van dividir en grups: alguns/es van fer esquí aquàtic i la resta es van desplaçar a Tossa de Mar en barca. Una passada! I, a la nit, discoteca per ballar i passar-ho bé…

Les activitats no es van aturar dijous: van començar amb rocòdrom i patins i, després de dinar, els nois i les noies van al·lucinar amb les propostes de pàdel surf i banana. Divendres, per tancar tres dies espectaculars, van fer piragua, barca, pàdel surf i esquí aquàtic. Són, sens dubte, instants que aquests/es joves recordaran tota la vida!

A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.