Dia trepidant de l’alumnat de Secundària a Water World

• Els nois i les noies de 1r, 2n i 3r d’ESO es van desplaçar aquest dilluns a Lloret de Mar.

Diversió, adrenalina i desconnexió per definir l’experiència que vam viure a Water World. Si bé és cert que ens va ploure una miqueta al llarg del dia, l’alumnat de Secundària vam gaudir un munt aquest dilluns al parc aquàtic més gran de la Costa Brava.

Atraccions úniques, muntanyes russes aquàtiques, tobogans altíssims, piscines d’onades, rius ràpids, fantàstiques pistes… A Lloret de Mar vam coincidir amb moltíssims centres d’arreu de Catalunya, i vam viure una jornada magnífica, mooolt divertida i carregada d’emocions! Un tancament perfecte del curs!