Cartelleria i propostes de l’alumnat de 2n de Primària per a la #FMStMiquel2023

• Els nens i les nenes de Cicle Inicial també tenen idees per compartir amb el consistori: cartells creatius i propostes d’activitats per a la Festa Major de Vallromanes.

Aquests dies, l’alumnat tutoritzat per l’Alícia ha finalitzat un projecte difícil per a la seva edat, però molt engrescador. Continuem fomentant la implicació ciutadana en el dia a dia del municipi!

Aquesta iniciativa arriba també en el moment en què l’alumnat de 1r i 3r d’ESO també va treballar les eleccions municipals i s’ha implicat activament en la Comissió Jove. Les nostres propostes: una acampada jove, cinema a la fresca, sortida popular en bicicleta per nivells, làser tag i taller de construcció creativa amb fustes; i, sobretot, reclamació de les fires! Per a més informació, podeu consultar aquesta notícia.