Bonica sessió teatral dirigida a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior
Les nenes i els nens de l’IE Els Tres Pins s’han desplaçat al Casal de Vallromanes per veure una obra molt entretinguda. És molt important que no perdem la nostra ombra perquè deixaríem de sorprendre’ns, que no perdem la nostra imaginació, que no deixem d’explicar històries ni de somiar ni de creure que podem volar… […]
Bonica sessió teatral dirigida a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior Llegeix més »










