Gran final del torneig de Dodgeball!

Després de setmanes de llançar, esquivar i, sobretot, de passar-ho d’allò més bé, el nostre torneig de Dodgeball s’ha acabat!

Qualsevol torneig acaba amb una gran final i aquesta va ser un autèntic espectacle d’emoció fins a l’últim segon! El cara a cara entre els “Últims en peu” i els “Impactadors” va ser un partit dels que recordarem!
Enhorabona als “Impactadors”, que són els nous campions del torneig! I felicitats també als “Últims en peu” per un subcampionat lluitat fins al fina!.

Volem donar les gràcies a la gran organització i a tothom qui ha participat: jugadores, àrbitres i a la millor afició a les grades! Ha estat un èxit absolut de participació, però el que més ens omple d’orgull és el gran ambient de convivència i joc net que s’ha viscut a cada partit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut