Els grups de 5è i 6è de primària han tingut l’oportunitat de participar en un taller fascinant sobre quimioluminescència, organitzat pel programa Spark de la companyia Merck. Aquesta activitat, dirigida per tres científics experts, ha estat dissenyada per apropar la ciència a l’alumnat d’una manera pràctica i interactiva.
Durant el taller, els alumnes han pogut experimentar de primera mà amb diferents reaccions químiques que generen llum, aprenent sobre els principis científics que hi ha darrere d’aquest fenomen. Ha estat una experiència molt enriquidora i educativa, que ha permès explorar el món de la ciència d’una manera divertida i dinàmica.
Estem molt agraïts per aquesta iniciativa que fomenta l’interès i la curiositat per la ciència en els nostres alumnes i els ajuda a desenvolupar una comprensió més profunda del món que els envolta. Sens dubte, una experiència que recordaran!





