MÚSICA PER STA CECÍLIA

Avui hem celebrat Sta Cecília a l’escola! 🎶🎵🎷🎺❤️

Entre d’altres coses musicals que hem fet, hem entrat al matí i al migdia amb molt de ritme, escoltant tot de cançons que, d’alguna manera, parlen sobre música i sobre com d’important és a les nostres vides. A l’hora del pati també les hem pogut escoltar i ballar des de la pista.

Per si teniu curiositat i per si les voleu recuperar, aquí teniu la playlist de les cançons que han anat sonant per la megafonia de l’escola al llarg del dia.

Si coneixeu més cançons que parlin de música, podeu escriure-les als comentaris i les afegirem al llistat.

Moltes gràcies i visca la música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *