CONCURS JOSCS FLORALS

Benvolgudes famílies
Enguany l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola ha participat al concurs de Jocs Florals en la modalitat de poesia.
Estem molt contents perquè un alumne de 4t de l’escola ha estat guanyador d”aquesta modalitat.
FELICITATS MIQUEL C.G.

JORNADA ERASMUS+

Benvolgudes famílies
Aquest dilluns dia 16 de maig, en representació de l’escola, dues companyes  van anat a la jornada d’Erasmus+ a la Universitat de Barcelona, a compartir les experiències i aprenentatges viscudes en la mobilitat que van realitzar el curs passat a Turquia.
En aquesta jornada es… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 23-24. BAREM DEFINITIU

Benvolgudes famílies

Ja podeu consultar la “Llista de sol.licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 11/05/2023”

NOTIFIQUEM el   Resultat del sorteig del número de desempat   66.646
Celebrat el 9 de maig de 2023, a les 11 hores, als serveis centrals del… Llegeix més»

GUANYADORS ESCACS

El dilluns, 24 d’abril vam celebrar l’entrega de premis de Sant Jordi i del torneig d’escacs de 4t, 5è i 6è.
Els semifinalistes van ser l’Assier (5è A) i l’Hugo (5è B), el finalista va ser l’Alfredo (6è A), i el guanyador va ser l’Hugo (5è… Llegeix més»

ESCACS INFANTIL

Aquest curs hem tornat a engegar els ambients intercicle amb l’objectiu  d’ajudar a desenvolupar les capacitats i habilitats dels infants d’una manera més lúdica i respectant el ritme de cadascú.
Durant aquestes sessions, es realitzen grups amb infants de tot el cicle d’infantil, de manera que… Llegeix més»