Setmana cultural 2016

Enguany hem celebrat la setmana cultural coincidint amb Sant Jordi. Durant aquesta setmana hem realitzat diferents activitats culturals, com la sortida a la Sagrada Família i la Barcelona Modernista, hem anat al teatre, hem celebrat el Jocs Florals, hem explicat contes als més petits i hem obert les portes a les famílies com a mostra de tot allò que s’ha treballat en relació al projecte interdisciplinari d’aquest any, els Jocs Tradicionals. Per això, hem muntat uns jocs gegants al pati per tal que tots els alumnes en gaudissin. Per acabar, divendres 22 d’abril, hem fet una gimcana Tradigital pel centre de Mataró, on els alumnes havien de demostrar habilitats digitals alhora que gaudien dels jocs tradicionals de les diferents proves. Vam acabar ballant tots junts a la Plaça de la Muralla la Flashmob d’aquest any.
20160421_144445

20160421_144652