Sortida a la fàbrica del Cacaolat.

Ahir dia 5 de febrer, durant el matí, vam anar els 4 cursos de l’ESO a Santa Coloma de Gramenet, a la fàbrica del Cacaolat.

Vam sortir a les 9 de l’escola i a les 10 ja hi érem. El meu grup que eren les classes de 3r i 4t vam entrar els primers.

Al començament la noia ens va fer una introducció sobre la història del Cacaolat, i tot i que se’m va fer una mica pesat va estar interessant.

Després vam passar a una sala on vam seure en una mena de caixes de cacaolat molt originals, i ens vam beure un cacaolat mentres veiem un vídeo. Seguidament vam veure com funciona la fàbrica, que per cert era molt moderna i tot anava dirijit informàticament. Per finalitzar, ens van regalar una bossa de cordes amb una ampolla gran de cacaolat.

Una vegada vam sortir de la fàbrica vam anar a esmorzar a un parc que hi havia just davant, mentre feien la visita els alumnes de 1r i 2n.

Al parc ens ho vam passar molt bé, vam disfrutar com nens petits; I tot i que ens hauria agradat quedar-nos a dinar allà, quan van sortir els nostres companys vam tornar cap a l’escola.