SANT JORDI 2023

El passat dijous 20 d’abril l’escola va celebrar Sant Jordi. Els alumnes d’ESO van fer de conta contes per als més petits. A la tarda l’escola es va obrir a les famíles i es varen fer mostres de diferents treballs. A secundària vàrem tenir mostra musical amb gots! Els alumnes d’ESO1 i ESO2 es van coordinar seguint un algoritme rítmic intercanviant gots seguint diferents peces musicals. Primer d’ESO va omplir les parets amb les diferents rajoles modernistes. Segon d’ESO va exposar les làmpades i els semàfors treballats a l’àrea de tecnologia. i va muntar una ciutat medieval. ESO3 van mostrar els robots i les aplicacions del Polispast treballat a tecnologia.

SANT JORDI A TVMATARÓ