Recomanacions d’estiu ESO

Donades les circumstàncies del curs, es recomana a l’alumnat que ho cregui necessari, que faci les tasques d’estiu per tal de reforçar els continguts estudiats aquest curs escolar i començar el curs vinent amb una bona base.

• DEPARTAMENT DE LLENGUA ANGLESA

Des del departament de Llengua Anglesa us comuniquem les activitats recomanades de repàs durant l’estiu:

• Fer el quadern d’estiu Key Revision 1* de 1r Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 2* de 2n Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 3 *de 3r Eso de l’editorial MacMillan
        • Fer el quadern d’estiu Key Revision 4*de 4t Eso de l’editorial MacMillan

L’alumnat que no hagi superat els continguts de llengua anglesa haurà de lliurar-lo al setembre a l’inici de curs.

*IMPORTANT: Si feu la compra ONLINE, podeu  beneficiar-vos d’un descompte del 40%, s’ha de posar en el moment de la compra: HOLIDAYS40 (a l’apartat de “cupones”) i s’aplicarà automàticament el descompte.

• DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA I CASTELLANA

Des del departament de Llengua Catalana i LLengua Castellana us recomanem que llegiu algun llibre que us agradi en Català i en  Castellà. Aprofiteu per gaudir del plaer de llegir i  descobrir el món meravellós dels llibres.

• DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES

Des del departament de matemàtiques us recomanem que trieu un quadern de vacances de matemàtiques corresponent al nivell d’estudis cursat durant aquest any per tal de començar el nou curs amb empenta.

Una salutació ben cordial.

Bon estiu a tothom!

30 de juny de 2020