LA CASTANYADA

El dia 30 d’octubre, a l’escola hem realitzat la Castanyada. Els alumnes de 4t d’ESO han fet una obra de teatre relacionada amb la castanyada per tots els membres de l’escola que ha estat inventada per ells mateixos i on tots els alumnes han participat d’una manera o altra.  A més a més, els mateixos alumnes de 4t, com que són els més grans de l’escola, han repartit castanyes a totes les classes. Els més petits  han preparat cançons i poemes per recitar-los a la resta i ens han fet gaudir d’una tarda de festa!  Una altra activitat que s’ha dut a terme durant la setmana  són els panellets, que els han fet fins a segon d’ESO i se’ls han menjat aquesta mateixa tarda, acompanyats de les castanyes, com mana la tradició.