El pessebre vivent- 4t ESO

El dia 20 de desembre, els alumnes de 4t d’ESO vam fer una activitat per Nadal que ja és tradició a l’escola: el pessebre vivent.

L’activitat consisteix en realitzar un pessebre però en comptes de fer-lo amb figuretes el fem els alumnes de 4t. En aquest pessebre, trobarem: la verge Maria, Sant Josep, el nen Jesús amb el bou i la mula, els reis mags, els pastors, el caganer i els àngels.

El pessebre va durar des de les 15:20 fins a les 16:45. Van fer una ruta per veure d’aprop el pessebre des dels nens de p3 fins als adolescents de 3r d’ESO. A les 16:30, es va obrir les portes perquè els pares poguessin veure el pessebre.

Per a nosaltres, aquest pessebre ens ha unit molt a tot el grup, ja que hem estat moltes hores practicant i això ens ha ensenyat a conviure entre tots i a respectar-nos uns als altres, a més dels riures que ens fèiem assajant. I el millor ha estat el dinar de germanor a l’escola previ a l’activitat. Ens ho hem passat pipa!!