Caminada per la Marató de TV3

El dia 25 de novembre els alumnes de 4t de primària a 4t de secundària vam anar a la Font Picant, a Argentona. Aquesta caminada la vam fer per una causa solidària, que era recaptar diners per a dedicar-los a la investigació per a la gent que pateix un ictus  o  lesions medul·lars i de traumatisme cranioencefàlic derivat de la mateixa malaltia.

Tots els alumnes, junt amb els professors i pares, mares i àvies  vam comprar un dorsal que el proporcionava l’AMPA per tal de recaptar diners per donar-los a la Marató de TV3.  Quan vam arribar a la Font Picant  vam estar una estona jugant i divertint-nos i després cada curs vam fer-nos una foto amb una pancarta que posava: “L’escola Sol-Ixent amb la Marató de TV3”.

Seguidament, podeu veure algunes imatges de les activitats que es van realitzar.