DIARI

Hola diari, explicaré una mica la meva quarantena. Doncs res, que m’estresso moltíssim estar tancada tots els dies però puc sortir a passejar a la gossa encara que no gaire temps.  Per matar l’avorriment veig Netflix, o em poso a dibuixar ja que és el que m’apassiona.  Trobo a faltar anar a l’escola perquè allà podia veure a les meves amigues cada dia i també perquè no m’agrada estudiar tota l’estona en classroom / drive, m’agrada més que m’ho expliquin cara cara i l’organització de deures és pitjor perquè ara tinc que preguntar si li ha arribat els deures.  Últimament menjo molt per l’ansietat de només poder sortir un cop al dia i només 10 minuts per passejar la gossa, i també perquè tinc a la meva mare tot el dia i no para de queixar-se tota l’estona.  Espero que això acabi ja i poder quedar amb les amigues i anar a l’escola i treure el graduat escolar.

Maria P 4t d’ESO