Diari de Confinament. Nil

Dilluns: Avui quan m’he aixecat em trobava cansat ja, que volia sortir  al carrer i he anat a esmorzar(poc ja que no tenia molta gana), després he jugat amb el meu cosí a Fortnite i quan he acabat he anat a dinar i després de dinar he fet els deures amb música (com cada dia). Avui em sentia una mica estressat per tot això de la quarantena. Per una part volia poder sortir però pel altre sabia que m’he de quedar a casa.

Dimarts: Avui m’he aixecat més tard del normal. El primer que he fet  (després de rentar-me la cara) ha sigut esmorzar, posteriorment he fet els deures i me anat a jugar a la consola. Avui per dinar hi havia macarrons, però com que jo havia esmorzat tard no tenia gaire gana. A la tarda he sortit una mica al balcó amb el mòbil i he escoltat música. A la nit han posat música al meu carrer. Avui ho he passat millor que el dilluns però estic cansat d’estar tancat.

Dimecres: Avui m’he aixecat molt tard ( cap a l’hora de dinar), per què ahir per la nit no em podia dormir.No he esmorzat perquè si no no menjaria, per la tarda he fet deures escoltant w-podcast i després he jugat amb el meu cosí al Fortnite. Cada dia estic més fart de la quarantena.

Dijous: Avui me aixecat a l’hora de sempre( les deu i mitja) però encara així estic molt cansat ja que ahir tampoc vaig dormir bé.Pel dematí no he fet res i per la tarda només he fet els deures, i mirar series. Per la nit estava content ja que he pogut sopar pizza. Al estar cada dia a casa i no fer res que cansi a l’hora de dormir em costa molt dormir.

Divendres: Avui m’he aixecat i el primer que he fet a sigut fer el diari.

En total estic portant bé la quarantena però la idea d’haver d’estar així fins a després de setmana santa encara no assimilo.

Nil 1r d’ESO